
Ekspresowy serwis
Nazwa usługi: "Ekspresowe, ekologiczne serwisowanie bram przemysłowych poprzez uruchomienie poważnie uszkodzonych urządzeń w trakcie pierwszej wizyty serwisowej"
Nowy model będący wdrażaną usługą skraca minimalny czas naprawy z 17 dni roboczych do zaledwie kilku godzin, pozostawiając sprawną bramę przemysłową Klientowi podczas pierwszej wizyty serwisowej.
Cechy ekspresowej usługi:
- wyjazd do Klienta w ciągu 1 godziny od zgłoszenia, czas od wystąpienia awarii do odzyskania sprawności urządzenia to kilka godzin;
- pełne wyposażenie zespołu serwisowego w części i narzędzia pozwalające dokonać w trakcie jednej wizyty wszelkich napraw warunkujących uruchomienie uszkodzonej bramy;
- zaplecze logistyczne zapewniające dostęp do elementów drobnych oraz wielkogabarytowych;
- system informatyczny pozwalający w wygodny sposób zgłaszać awarie oraz w szybki sposób zebrać wszelkie potrzebne części do uruchomienia uszkodzonej bramy;
- oszczędność ciepła przez Klienta, która przekłada się na zmniejszenie kosztów oraz minimalizowanie śladu węglowego – w przypadku obiektów ogrzewanych oraz klimatyzowanych;
- gwarancja skuteczności naprawy wszelkich uszkodzeń sterowników i napędów, które do tej pory wymagały wymiany ich w całości na nowe lub zwrot kosztów diagnostyki;
- nieodpłatne udostępnienie urządzenia zastępczego na czas naprawy elektroniki sterownika / napędu oraz naprawa urządzenia będącego własnością Klienta w ciągu 3 dni roboczych;
- ograniczona utylizacja niebezpiecznych pierwiastków chemicznych takich jak ołów, nikiel i chrom, zawartych w układach elektronicznych, które do tej pory były wyrzucane ze względu na brak umiejętności naprawy;
- 2-3 razy niższy koszt naprawy takich podzespołów jak: sterownik, napęd czy płaszcz bramy szybkobieżnej od kosztu nowego produktu.
Technologie przyjazne środowisku