Naprawy bieżące

serwis bram

Nasza firma magazynuje bogaty zasób części zamiennych wiodących producentów, dzięki czemu możemy sprawnie usunąć awarię urządzeń.

Klient ma możliwość zgłoszenia awarii na kilka sposobów:
- przez internetowy System Obsługi Partnerów,
- telefonicznie,
- drogą e-mailową na adres biuro@bramy-serwis.pl .

Obsługiwana ilość urządzeń i firm w naszej firmie serwis bram narzędzia
jest zawsze adekwatna do ilości dostępnych serwisantów i posiadanego sprzętu. Cały czas staramy się, aby wszyscy nasi Klienci byli zadowoleni z czasów reakcji, rozpoczęcia oraz zakończenia napraw. Zdajemy sobie sprawę, że pozostawienie otwartego otworu bramowego bądź niesprawność rampy przeładunkowej skutkują dużymi stratami, stąd we współpracujących firmach jesteśmy postrzegani jako zewnętrzny dział utrzymania ruchu odpowiedzialny za urządzenia techniki przeładunku.

Obsługiwanym firmom dajemy możliwość zawierania umów konserwacyjno-serwisowych na korzystnych warunkach. Sprawdza się to bardzo dobrze we współpracy z dużymi firmami produkcyjnymi, logistycznymi oraz sieciami sklepów. Umowa taka sporządzana jest indywidualnie i w zależności od potrzeb zapewnia regularny przegląd i naprawy urządzeń. Dostępność naszych serwisantów jest zależna od potrzeb Klienta. Na życzenie jesteśmy dostępni 24 godzinny na dobę, 7 dni w tygodniu, zapewniając 100% wsparcie techniczne.


Czas oczekiwania na naprawę może się wydłużyć, wówczas jeżeli do prac wymagane są nietypowe części zamienne, które nie są aktualnie dostępne na naszym stanie magazynowym oraz u producenta. Takie sytuacje zdarzają się bardzo rzadko, ponieważ w momencie rozpoczęcia wspópracy z daną firmą wykonujemy inwentaryzację urządzeń Klienta oraz uzupełniamy nasze stany magazynowe o części które mogą ulec uszkodzeniu.

Nasza firma zapewnia wykonanie rozpoczętej naprawy w dniu zgłoszenia w 95% przypadków.