Umowy serwisowe
Obsługiwanym firmom dajemy możliwość zawierania umów konserwacyjno-serwisowych na korzystnych warunkach. Sprawdza się to bardzo dobrze we współpracy z dużymi firmami produkcyjnymi, logistycznymi oraz sieciami sklepów. Umowa taka sporządzana jest indywidualnie i w zależności od potrzeb zapewnia regularny przegląd i naprawy urządzeń. Dostępność naszych serwisantów jest zależna od potrzeb Klienta. Na życzenie jesteśmy dostępni 24 godzinny na dobę, 7 dni w tygodniu, zapewniając 100% wsparcie techniczne.
Umowa reguluje m.in.:
- czas rozpoczęcia naprawy od momentu zgłoszenia,
- dostępność podzespołów niezbędnych do napraw,
- częstotliwość konserwacji urządzeń,
- zasady rozliczeń między Państwa firmą a naszym serwisem,
Korzyści związane z umową serwisową:
- pełna obsługa urządzeń techniki przeładunku,
- czytelne warunki współpracy,
- dostęp do Systemu Obsługi Partnerów, umożliwiającego m.in.:
- inwentaryzację wszystkich obsługiwanych urządzeń i ich parametrów,
- możliwość zgłaszania serwisów i konserwacji,
- automatyczne przypominanie o konieczności wykonania konserwacji,
- podgląd historii wszystkich zdarzeń związanych z wizytami serwisowymi, łącznie z protokołami serwisowymi,
- bezpłatne wsparcie techniczno-doradcze podczas realizowania nowych inwestycji - począwszy od etapu planowania / projektowania.
Dla firm zainteresowanych współpracą z naszym serwisem, oferujemy bezpłatną prezentację multimedialną przedstawiającą System Obsługi Partnerów.
Dzięki wdrażanym przez nasz zespół innowacjom technicznym, praca związana z obsługą urządzeń po Państwa stronie maleje do minimum, również zmniejszają się koszty związane z utrzmaniem wszystkich urządzeń. Współpracując z naszym serwisem będziecie mieli pewność, że urządzenia zostaną naprawione szybko i profesjonalnie.
UWAGA: Umowa nie jest konieczna do rozpoczęcia współpracy z naszym serwisem. Możecie Państwo na indywidualnych zasadach wezwać nasz serwis - zobaczyć jak pracujemy, jaką wiedzę i zaplecze techniczne posiadamy.